لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری : هنوز از لیگ قهرمانان اروپا بیرون نیامده‌ایم، دو دیدار باقی مانده است

الگری : هنوز از لیگ قهرمانان اروپا بیرون نیامده‌ایم، دو دیدار باقی مانده است

یوونتوسی ها در هفته ی پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم بنفیکا پرتغال خواهند رفت و یوونتوس برای اینکه شانس صعود داشته باشد باید در این دیدار به پیروزی دست پیدا کند. در ادامه صحبت های مکس الگری سرمربی تیم یوونتوس و الکس ساندرو را خواهیم داشت.

 

الگری در رابطه با این بازی گفت:

 

هنوز از لیگ قهرمانان اروپا بیرون نیامده‌ایم، دو دیدار باقی مانده است که برای صعود باید پیروز شویم، هرچند همه چیز در این مورد به ما بستگی ندارد.

 

وی افزود:

 

بنفیکا وقتی جلوی هوادارانش بازی می کند تیم متفاوتی است، ما باید در این مسابقه خوب بمانیم و عجله نداشته باشیم. تنها خطری که با آن روبرو هستیم، سرخوشی بیش از حد است، زیرا این امر به شور و شوق می انجامد و ممکن است باعث شود ما قدرت دفاعی خود را پایین بیاوریم. ما باید یک بازی دفاعی خوب انجام دهیم، برخلاف آنچه در بازی رفت رخ داد، موقعیت‌هایی خلق کنیم و از آنها استفاده کنیم و اشتباهاتی را که در آن بازی انجام دادیم برطرف کنیم.

 

با آرایش 3‐5‐2 ادامه دهید؟

 

سعی می کنیم از ویژگی های بازیکنانی که در اختیار داریم استفاده کنیم، ممکن است به روشی متفاوت از دو بازی گذشته در این دیدار به میدان برویم. برای حفظ امیدهای صعود باید فردا پیروز شویم و همچنین بهتر است با دو گل پیروز شویم، هرچند می دانیم سخت است. در بازی اول موقعیت های زیادی داشتیم، سپس در نیمه دوم همه چیز بد شد.

 

آیا از ناامیدی در صورت شکست می ترسید؟

 

نباید خودمان را در این شرایط قرار دهیم، اما فکر می کنم همه چیز خوب می شود، ممکن است اشتباه کنم، نتیجه فردا هر چه باشد باید فورا روی بازی لچه تمرکز کنیم. اگر از نظر دفاعی منسجم باشیم، حمله را برای ما آسان تر می کند. مهم این است که مانند دو بازی گذشته با نهایت احتیاط بازی کنیم.

 

آیا ناکامی در راهیابی به مرحله بعد را برای شخص خود یک شکست می دانید؟

 

نه، ولی خیلی متاسف می شوم.. اما بیایید قدم به قدم همه چیز را پیش ببریم، مهم این است که بازی را بدون فشار انجام دهیم.

 

صحبت های الکس ساندرو در رابطه با این دیدار:

 

بازی فردا مهم است زیرا می دانیم که تنها نتیجه ای که در اختیار داریم برد است و این چیزی است که به اینجا آمده ایم، در حال رشد هستیم و می دانیم که دیگر نباید اشتباه کنیم. همه به این فکر می کنند که بهترین خود را نشان دهند، هیچ چیز نسبت به سایر مسابقات تغییر نکرده است، ما برای پیروزی بازی خواهیم کرد و بهترین عملکرد خود را ارائه خواهیم کرد. امیدوارم فردا بنفیکا اولین شکست خود را مقابل ما کسب کنند، فصل خوبی را پشت سر می گذارند، خیلی سخت خواهد بود، ما آماده ایم و مطمئن هستم که یک بازی عالی برگزار خواهیم کرد.

 

بازی به عنوان مدافع سوم؟

 

در این نقش احساس خوبی دارم، همیشه در هر نقشی در زمین برای کمک به تیم در دسترس هستم، در این پست احساس خوبی دارم.

 

مسابقه مرگ یا زندگی؟

 

ما فقط به این فکر می کنیم که بهترین کار را انجام دهیم و برنده شویم.

 

― دوباره به لیسبون برمی گردیم؟

 

همیشه بازی کردن در اینجا خوب بوده است، این یک استادیوم عالی است، برای من این فرصتی است که به اینجا برگردم و یک بازی عالی انجام دهم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: